A la sessió de COED, de divendres 25 de novembre , vam començar amb les primeres recitacions dels poemes escollits prèviament.
Abans d'iniciar la recitació, la Rosa Soler ens va ensenyar un exercici de respiració, per totes aquelles alumnes que els hi tocava enfrontar-se davant de tots, per tal que estiguessin més tranquil·les.
S'ha de dir que per ser el primer dia va haver molt de nivell; el volum que utilitzaven era l'adequat per a la classe que estàvem i tot i que els nervis també estaven presents, els van saber controlar força bé. Crec que va haver eleccions de poemes molt macos. Un dels que més em va agradar va ser el "Despertar" d'Oriol Izquierdo.
Quan van acabar les recitacions, les delegades van fer un incís amb un "pòster", amb la finalitat de fer-nos reflexionar on estem i cap a on volem anar. I que perquè tot això sigui possible ho em de fer tots plegats. Era el tema del missatge que ens volien transmetre.
I, llavors, la resta de classe la vam dedicar a mirar el blog d'una companya, per tal de corregir tots els errors i a partir d'exemples la Rosa Soler, ens va anar guiant per on havíem d'anar o com ho havíem de fer per tenir un bon blog.
Per analitzar el blog vam seguir diferents punts d'un dossier d'aprenentatge i avaluació que ens van entregar a classe. Els punts són els següents:
Per analitzar el blog vam seguir diferents punts d'un dossier d'aprenentatge i avaluació que ens van entregar a classe. Els punts són els següents:
- Si el nombre d'entrades és suficient
- Si dóna raó de tot el que es va fent a l'assignatura, tant a classe com a fora de classe.
- Si desenvolupa els 3 apartats: descripció, reflexió i aprofundiment.
- Si hi ha enllaços d'interès.
- Si hi ha alguna mancança important?
- Si el nivell de competència lingüística és bo.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada